mandag 6. februar 2012

E.T. Phone Home


(foto: Annika Farstad)

Vår famile har blitt utvidet! Vi er så heldige at vi har fått lov til å hente hjem "Sunstreaker Let E.T. Phone Home" - til daglig Basse. Han er ekte naken, ikke et hårstrå på kroppen, bare litt på hodet, halen og labbene som rasen skal ha - dog litt original behåring på hodet. Han er så sosial og er allerede husren. Tusen takk til Annika Farstad og Tommy Gildseth for tilliten de viser ved å la oss ha Basse. Vi koser oss masse med lillegutt og han går fint sammen med flokken. I dag har vi vært på kjøpesenterets cafè for sosialtrening.

Ellers går det meste på skinner. Jeg skulle egentlig hatt kontrolltime på på sykehuset i januar, men slapp siden jeg er i så fin form og fordi jeg har så veldig angst i forbindelse med disse kontrollene. Hurra!

Nå venter jeg på våren, det skal bli så deilig med litt sol som varmer en gammel skrott. Tanken på å sitte ute i hagen liggende i hagestolen min med et glass 7UP er herlig å tenke på.
Enn så lenge har vi et tynt lag snø her og i helga var det minus 15. Da er det godt å sitte inne i stua og fyre i peisen. Er så glad for at vi har bestillt mer enn nok ved i år.

Sist onsdag fikk jeg besøk av en god venninne noe jeg synes var så koselig. Jeg har tenkt på henne masse i det siste og plutselig dukket hun opp. Takk "Fredrik", det satte jeg veldig pris på, håper jeg ser deg snart igjen.

Jeg nyter livet og tar for meg med begge hender, det er viktig å kose seg hver dag. Derfor irriterer jeg meg litt over folk jeg vet som har helsa si i behold og ellers har det godt som klager og syter over de minste lille ting. Negativitet er smittsomt, men det er jammen positivitet også. Jeg er såpass heldig at jeg har gode venner med en aura av positivitet. Det er også ganske morsomt faktisk å se hvordan noen utad later som man liker både det ene og det andre på Facebook når jeg vet det er kun for å se bra ut utad. Jeg kjenner lusa på gangen.
Den siste ble vel litt intern.

Så noen bevingede ord fra profeten Ingunn: Kos dere!! Tenk på hvor godt dere egentlig har det. Fortell venner at du setter pris på dem (noe profeten selv er dårlig til men jeg lover å skjerpe meg) og lev hver dag som om den var den siste. Enjoy! See ya!

5 kommentarer:

  1. En sån liten gullig hund! Hur gammal är han? Jag förstår att du är glad för honom. Ge honom en stor kram från mig. Ha det så gott i kylan.

    SvarSlett
  2. Naaw en sån liten sötnos även om jag inte är jätte förtjust i dessa hårlösa saker så var denna gullig värre :-)
    Kul att se dig här i bloggvärlden igen.
    Ha det gott!

    SvarSlett
  3. Tack det samma! Nu är det länge sedan DU uppdaterade din blogg sist, dags för en liten uppdatering nu tycker jag! ;)

    Kram!

    SvarSlett

Takk for hyggelig kommentar! :-)