onsdag 5. oktober 2011

Slapp dag

I natt fikk jeg ikke sove så jeg tok en ekstra sovetablett. Det skulle jeg ikke gjort. Jeg sov til nærmere 12, spiste frokost, sjekka PC'n og la meg på sofaen for å sove litt. Det skulle jeg heller ikke gjort. Våkna da klokka var 1800. Sov nok ikke så bra i natt tross sovetablett, hadde masse vemmelige mareritt. Synes denne uka har gått så alt for fort, men sånn er det vel når man sover hele tiden. Resten av kvelden skal jeg sitte med PC i fanget, se på TV (Ylvis, Tangerudbakken og sikkert noe spennende på BBC Lifestyle) tjattre med gubben og sønn som kommer fra jobben ca 2030. Gubben steiker fiskegrateng og hundene sover i sofaene. På bildet ser du en sløv Ymer som henger med underleppa. Ha en fin kveld!!

3 kommentarer:

  1. Hej du,,Jag har nyligen upptäckt linser,använde dom inte förr,men nu tycker jag det är gott,,sen den fyllda kycklingfilén blev jättegod..Haé Klem.

    SvarSlett
  2. Ja, hunden din ser verkligen sömnig ut. Har han haft en ansträngande dag?
    Kram

    SvarSlett

Takk for hyggelig kommentar! :-)