fredag 14. oktober 2011

Hurra!!

Da var jeg tilbake etter en liten pause. Grunnen til denne pausen er at "harddisken" min i hodet har vært full. Jeg har kreft som mange av dere vet og jeg går til kontroller hver 3. måned. Da er det MR og CT og den fryktede kontrolltimen. Det sliter så veldig på meg psykisk når dette nærmer seg at jeg ikke har overskudd til noe som helst annet.

Tirsdag som var hadde jeg både MR og CT på samme dag. Jeg var på sykehuset fra klokka 12 til klokka 16 og var helt ferdig da jeg kom hjem.
I dag ringte min kjære gubbe til Ullevål sykehus og min lege der for å spørre om resultatene. Det var kun ubetydelig spredning og jeg er så utrolig glad!! Jeg skal fortsette med mine tabletter som før og det er mulig at jeg får litt lengre fri enn 3 måneder denne gang siden det sliter så veldig på meg psykisk.

Med dette har jeg innvilget meg selv juleferie og skal begynne den med å ha en helt herlig helg. Sola skinner og fuglene på terrassen kvitrer og spiser meg ut av huset. I kjøleskapet står hjemmelaget ostekake og som ikke det var nok er det fredag i dag. Kunne ikke vært bedre! Ha en fin helg alle sammen!!

8 kommentarer:

  1. Vad jag är glad för din skull. Du är väl värd en jättskön helg! Stor kram

    SvarSlett
  2. Å nu verkar det funka att kommentera igen också=)

    SvarSlett
  3. Så utrolig godt å høre! Skjønner at det må være en påkjenning..

    Ha en fin lørdag:)

    Klem

    SvarSlett
  4. GRATTIS till de bra resultaten!! :D

    SvarSlett
  5. Hurra, hurra.Det var gode nyheter . Gratulerer.!!
    Ønsker dere en riktig god helg.

    Hilsen Irene.

    SvarSlett

Takk for hyggelig kommentar! :-)