lørdag 3. september 2011

Bruktmarkedet

Var på bruktmakedet i dag med gubben og han tok noen bilder. Der er det jammen mye rart, mye skrot men også mye spennende. Denne sofaen tror jeg ble solgt i dag, den hadde flere interessenter. 
Hadde jeg hatt et digert hus kunne jeg tenkt meg denne typen gamle bondemøbler.
Mye rart ja...
Dette serviset tror jeg er fra Portugal eller Brasil og hadde mange flere deler enn dette.
Dette serviset var fra Korea og var egentlig ganske fint.
Kjærringen fant seg en vase.
Skrot, skrammel, noe fint og en fet kjærring.
En pissepotte i kobber?
Ikke akkurat mobiltelefon.
Dette var loftet og jeg orket ikke gå opp hit i dag men sendte gubben. Han kom ned med et arabisk fat som dukker opp i et senere innlegg.

3 kommentarer:

  1. Jösses vad mycket grejor. Där kan man lätt slå ihjäl några timmar.

    SvarSlett
  2. Har läst ikapp bland dina inlägg nu. O, vad jag blev sugen att gå på loppis när jag läste detta inlägget. Man hittar alla möjliga och omöjliga saker där. Ha det bra. Kram Gunnel

    SvarSlett
  3. Du. Om du tittar noga på den där vasen så är det en stor spricka i den, så den ska du nog inte köpa.
    Äsch då - för sent!
    :-)

    SvarSlett

Takk for hyggelig kommentar! :-)