mandag 19. september 2011

43 år ung



Denne kjærringa er nå 43 år ung! Nei, jeg har ikke bart og skjegg, men rød, tørr hud.

Min snille venninne Samantha kom innom med denne flotte kransen. Takk Sæmmis!

Lille snille poden på 19 hadde vært ute og kjøpt fotobok og morter til mor - akkurat hva hun ønsket seg!

Vi hadde bestillt noen varer fra Ellos, passet jo bra at de kom i dag.

Endelig kom dette fatet, jeg har ønsket meg et slikt lenge.

Denne lykta kom også fra Ellos og skal få henge ute ved døren.




Min snille mann og svigerfar kjøpte dette til meg, det er Nintendo sin 3DS og Zelda, Ocarina of Time. Dette har jeg ønsket meg lenge altså! Det er helt utrolig å se 3D effekten, figurene kommer bokstavelig talt ut av spillet. Anbefales!

Akkurat nå står gubbe og lager hemmelig bursdagskake sSp_Bdaycake til meg og steiker biff til middag. Gleder meg, hittil har jeg hatt en kjempefin dag.

9 kommentarer:

  1. Det er gave fra meg på vei også!
    Krysser fingrene for at du ikke har en som er lik fra før av:)

    SvarSlett
  2. Grattis på födelsedagen! Du har verkligen blivit uppvaktad idag. Hoppas det fortsätter i samma stil hela dagen. Kram

    SvarSlett
  3. Bursdag i dag?Hipp, hipp,hurra!! Gratulerer med dagen!!
    Hilsen Irene.

    (PS:Grattis med ny blogg.)

    SvarSlett
  4. Ser ut som du har kost deg på dagen din Ingunn.
    Så masse fine ting og gaver du har fått/kjøpt.

    Kjempestilig!!

    Kos deg videre med biffen!!

    Masse klemmer fra meg og gutta.

    SvarSlett
  5. Hejsan,,Ser att du fyller år,,GRATTIS..
    Ja maten i dag blev mycket god,,så det blir samma mat i morgon.Haé Kram.

    SvarSlett
  6. GRATTIS!
    Alex har ett vanligt Nintendo ds som han fick för 3,5 år sen. Han vill ha ett nytt men jag har sagt att han får ha sitt ett tag till. Så länge det fungerar blir det inget nytt. Spel däremot kommer han få i present. Finns ju spel här att köpa med många spel i ett. Det jag köpte igår har 307 spel. Finns även med över 500:)

    SvarSlett
  7. Men SKIT också - jag missade din födelsedag!!!
    Men bättre ett sent
    G*R*A*T*T*I*S
    än inget grattis alls :-)
    KLEM

    SvarSlett
  8. GRATTIS! Lite sent, men bättre sent än aldrig heter det ju :-)

    Fina presenter :-)

    SvarSlett
  9. Grattis på födelsedagen! Mina gratulationer kommer lite sent, men bättre sent än aldrig! :)Vilka fina presenter du fick!

    SvarSlett

Takk for hyggelig kommentar! :-)