torsdag 1. september 2011

Hva gjør man når solen skinner?



Jeg våknet i dag opp til dette været. Man burde jo få masse energi til å gjøre forefallende ting i huset, ikke sant? For det er nok av prosjekt å ta av!





Her henger birdiestasjonen, jeg skulle kjøpt et fuglehus til og litt fuglemat til å ha i tekanna.



Jeg skulle malt disse listene på terrassen som skjuler fiberkabelen til TV og internett. Meningen var at de ikke skulle males, men så slapp jeg løs min 19-årige sønn med malekost og da ble resultatet som over. 00009171 Selvgjort er velgjort så nå må jeg male de forb***a listene sjøl. beleidigt_2

Terrassen ryddet jeg for et par dager siden, men etter man slapp til nevnte sønn ser det sånn ut igjen. Han skal pent få rydde opp!

Kjøkkenbordet ser sånn ut og trenger defintitvt å tas med hard hand. Dette er et sted hvor ting har en tendens til å samle seg....

Jeg kunne jo "rydde unna" (les: ete opp) noe godis, men det har ikke formene godt av. Dessuten frister druene mine mer.

Jeg kunne ryddet litt i sofaene etter at dyr som dette har gått amok i putene. Dette er en liten Bailey for de som lurer.

Clas Ohlson bladet leste jeg med en gang jeg hentet det fra postkassa... Nå er nye katalogen også ferdig og jeg ser på Clas Ohlson-kataligen som andre ser på bibelen. Nesten iaf!

Skulle definitivt vært og prøvd disse sandalene som jeg har så lyst på. Er de ikke fine med alle perlene på?


Oi, hva har skjedd med treningssykkelen?? Her trengs det opprydding!!


Ta meg en høneblund kanskje? Men neida! Nå i dette øyeblikk kom min psykiatriske sykepleier som jeg har glemt skulle komme i dag, så da slipper jeg å lure på hva jeg skal gjøre de neste 2 timene. Ha en fin dag!

5 kommentarer:

  1. Varför göra det idag som man kan skjuta upp till morgondagen? ;-)

    SvarSlett
  2. Du nyttjar din motionscykel flitigt ser jag, hihi
    Kram

    SvarSlett
  3. Karina - nettopp! Det er min livsfilisofi tror jeg! :-)

    Carina - ehhhhh....ja.... ;-) *rødme*

    SvarSlett
  4. Jag blev så glad av bilden på din motionscykel. Jag hittar inte heller min under allt jag hängt på den. Då är det väl inte så konstigt att man inte kan motionera?

    SvarSlett
  5. Jag tror att jag också måste skaffa mig en klädhängare, förlåt, jag menar motionscykel ;-)

    Klart man ska utnyttja solen när den visar sig - dom andra grejerna ligger ju kvar (utom möjligen godiset? Det kan man ta med sig ut i solen...)
    :-)

    SvarSlett

Takk for hyggelig kommentar! :-)