fredag 2. september 2011

Oppsamlingsposten


Jeg hadde noen bilder på kameraet jeg har lyst til å vise frem, de passer ikke sammen men så orket jeg ikke lage 4 forskjellige blogginnlegg heller.

Her er min lille venn Deno som koser på pappas arm.

Her er gårsdagens - og dagens - middag faktisk! Stekte strimlet svinekjøtt sammen med mais, vannkastanjer, tomater, paprika og creme fraiche. Det ble faktisk veldig godt!

Gubben kom hjem med disse to. Jeg liker Starbucks, da får jeg sånn New York-feeling men så er jeg ikke spesiellt glad i kaffe så jeg føler meg litt mellom barken og veden.

Så etter at jeg ryddet krydderskapet mitt fant jeg denne posen. Det er tørket vill hvitløk fra Iran. Jeg lagde tzatziki med de men ble ikke spesiellt bra synes jeg da hvitløken fikk samme konsistens som vannkastanjer. Men smaken var bra da.

I dag må jeg muligens ut og kikke på kjøkken siden jeg kanskje må bytte underskapene. De er for lave og jeg har problemer med å bøye meg og jobbe der. Så da blir det en liten runde ut for å se om jeg finner noen fine underskap.

Det er fredag i dag allerede - grip dagen, nyt og pass på hverandre. Vi sneiks!



4 kommentarer:

  1. Han verkar ha det himla gott där på armen, Deno :-)

    SvarSlett
  2. Åh så mysigt han har det där :-)
    Sv. Tror jag ska skicka en kackerlacka till dig. Jag menar...du ÄLSKAR ju kryp:D

    SvarSlett
  3. Hej du..Nu har jag bommat igen stugan för vintern,blir i slutet av Maj nästa gång jag far upp.Haé Kram.

    SvarSlett
  4. Jag längtar verkligen efter att ha hund igen när jag ser dina bilder! Men det går inte när jag bor mitt i stora staden, tyvärr!
    Klem, klem!

    SvarSlett

Takk for hyggelig kommentar! :-)