mandag 26. september 2011

Show about nothing



Show about nothing, det var det de kallte Seinfeld. Her er mitt show about nothing. Bortsett fra å ha kjørt sønnen til sin første kjøretime i dag har jeg gjort absolutt nothing. Mitt bidrag til bloggverdenen i dag er utsikten fra go'stolen. Teksten er muligens litt liten, men jeg kan ikke påstå jeg behersker paint.

Til høyre ligger sovende hund, der har han ligget i hele dag. Det regner og han prøver å ligge under radaren for å slippe tur i regnet.

Gubbe ligger også under radaren i dag. Emnet "hva skal vi ha til middag og når skal vi lage det" er et ikke-tema i dag. Ellers sitter jeg her, surfer på nettet, leser blogger og kommenterer her og der og har oppdatert Facebookprofilen min til det nye "bildet".

Ble det ikke fint? Hva har du gjort i dag? PS- Om du klikker på bildene blir de større og du kan lese mine inspirerende ord!

3 kommentarer:

  1. Så väldigt liten var inte texten. Jag kunde läsa Pina Colada utan att klicka och förstora först. Jag vill också lära mig att skriva på foton. Det ser så kul ut. Kram

    SvarSlett
  2. Tycker du fixade att "jobba" i paint riktigt bra. himla käckt med paint :-)

    SvarSlett

Takk for hyggelig kommentar! :-)