fredag 9. september 2011

Tur i Ullerøyskogen

Tok med meg gubbe og hunder og dro i skogen i går. Har ikke vært i skogen på lenge siden jeg er ustø til bens og foretrekker plane underlag. Vi fant oss et nytt sted å gå som hadde en ganske plan sti.


Her er Olsengbutikken, mange barndomsminner herfra siden vi hadde hytte i Ullerøy.

På høyre siden i dette bildet var det inntil i fjor en tett trollskog. En dag vi kom hadde noen barbert hele skogen og jeg ble så skuffet.

Det er innover Helleveien vi drar, her er det mange barndomsminner.

Her er Skjeberg Marina, de fleste båtene ligger fremdeles på vannet.

Her starter fjorden rett etter at man svinger av veien og setter kurs mot Ullerøy.
Jeg lurer på om jeg er i ferd med å bli forkjølet... Skal tilbringe dagen i ro og tenke ut neste blogginnlegg. Noen tips?


3 kommentarer:

  1. Jag bor nära skogen och där är många olika motionsslingor som man kan välja att gå. Jag har bara så svårt att bestämma mig.

    SvarSlett
  2. Vilken fin tur! Synd bara att dom hade tagit bort trollskogen...

    SvarSlett

Takk for hyggelig kommentar! :-)