tirsdag 6. september 2011

Finkulturelle meg




Jeg røyker ikke tobakk til daglig. Jeg liker ikke tobakksrøyk. Alikevel da jeg var i Sverige i går fikk jeg for meg at sigar måtte være tingen om jeg skulle føle meg litt finkulturell, smaken på det gode liv liksom. En stykk cubansk sigar ble kjøpt inn imens gubbe sto i bakgrunnen og himlet med øynene.



Ahhhhh.... Lukter godt!!




Ser jeg finkulturell ut nå tro?



Vi får ta et drag og prøve...

Holde røyken litt inne og kjenne på smaken...



Blåse ut.... Det var jenta i røyken det!


Men fytti helsike da!



Host...hark...krepere...




Kanskje neste trekk blir bedre?



Blåååååse uuuuuttt....

Nei det var visst ikke stort bedre. Konklusjonen på eksperimentet må være: Jeg er IKKE spesiellt finkulturell. Jeg kan røyke en cm sigar i godt selskap uten å spy, men det er det. Ikke et eksempel jeg vil gjenta med det første, skal vente til jeg blir valgt inn som statsminister. Til dere som leser; IKKE prøv dette hjemme.

7 kommentarer:

  1. HAHAHA!!!!!! Du är för härlig.

    SvarSlett
  2. HAHAHAHAHA!!!
    Har du prövat att dricka konjak till? Det kanske blir bättre då? ;-)

    SvarSlett
  3. Fantastisk! Så det var dette som var det finkulturelle :D Jeg anbefaler å slå nupereller over en kopp te, det er kullltuur det :)) artig innlegg!

    SvarSlett
  4. Hæhæhæhæ! Du er fantastisk:D

    SvarSlett
  5. Dette er et syn jeg IKKE kommer til å glemme med det første hehe.

    SvarSlett
  6. Hahahaha du är för skön. Tack för gott morgonskratt:)

    SvarSlett
  7. Ha ha ha - HAHAHAHAHA ... du är underbar :-D

    SvarSlett

Takk for hyggelig kommentar! :-)