fredag 30. september 2011

Deno hos vetten


I går kveld var Denolille hos vetten. Han skulle pusse tenner, fjerne tannsten og trekke en tann. Først fikk han en likegladsprøyte og han sovnet etter 5-10 minutter. Tunga stikker ut som alltid.

Her har han virkelig sovnet og halve tunga henger ut. Han var så flink, kom ikke med et knyst når han fikk sprøyta. Han sover godt på mammas fang.


Her ligger han på gulvet for å våkne opp.

Så til noe helt annet! Vi var i skogen i går før vetten og fant disse soppene. Noen som vet hva slags sopp dette er? De vokste rett på bakken som små ører uten noe stilk.

I dag har jeg vært hos legen og fått meg min andre Zoladexsprøyte. Den stopper produksjonen av østrogen som er "maten" til min krefttype. Etter det vanket det en tur til pappa, han og kona Liv er alltid glade for å få besøk. Jeg føler meg litt ute av form i dag og planlegger å tilbringe resten av kvelden i go'stolen.

Ha en riktig god helg!

4 kommentarer:

  1. Hej du,,Ja den bilden heter kanske The End..Haé Bra Kram.

    SvarSlett
  2. Ha=) Nu funkade det. Jag skrev och klickade "förhandsgranska" (forhåndsvisning) och då fungerade det=)
    Så söt han är:)

    SvarSlett
  3. VIlken sötnos! Jag önskar också att jag kunde bli sövd när jag gick till tandläkaren. Ha en trevlig fredag kväll

    SvarSlett

Takk for hyggelig kommentar! :-)