torsdag 15. september 2011

Nytt kamera


Siden vi tar så mye bilder fant vi ut at det kunne vært kjekt med et kamera som er mye mindre enn speilrefleksen og som vi alltid kan ha liggende i vesken. Etter å ha snakket litt med Karina som jeg synes har så mange gode bilder på bloggen sin, ble valget enkelt. Jeg var overbevist om at hun hadde tatt bildene sine med speilrefleks, men nei, hun hadde et lite digitalkamera. Et kamera likt hennes var ikke å oppdrive, så valget falt da på denne Samsung'en. Jeg har fått kikket litt på det før det måtte lades og så langt ser det kjempebra ut, langt over min forventning.

Stakkars Teddymannen har vært hos legen i dag og fått sprøyte i skulderen sin, han har så vondt og det er mest trolig senebetennelse. Han fikk også noen nye tabletter vi håper hjelper bedre en de gamle.

3 kommentarer:

  1. Så fint lilla et!!
    Jeg er avhengig av det lille kameraet mitt like mye som speilrefleksen. Har et fint lite rosa et som får bli med på skumle steder der speilrefleksen kan bli ødelagt, mistet eller vått.

    SvarSlett
  2. Hejsan,,Ja det är bra att ha en liten smidig kamera,jag har en liten Nikon som alltid ligger i min ficka..Lycja till med den nya kameran.Haé Kram.

    SvarSlett
  3. Hoppas du blir nöjd med din nya kamera :-)

    SvarSlett

Takk for hyggelig kommentar! :-)