lørdag 24. september 2011

Bursdag hele uka


Jeg er faktisk utrolig heldig. I forgårs fikk jeg pakke i posten, spennende!


Det var fra min gode venninne og "adoptivsøster" 9cko og hunden hennes Rex! Rex sendte meg en bok om New York, noe jeg virkelig ønsket meg. Takk snille Rex!


9cko hadde selv laget dette nydelige smykket til meg. Takk 9cko!!


Som om ikke det var nok så hadde min søster Titti bursdag i går. Gratulerer med dagen Titti! Titti hadde lagd dette flotte penalet og armbåndet til meg. Skinnet hadde hun tatt fra mammas gamle skinnkåpe.





Hun hadde også brent inn navnet mitt, det ble kjempeflott! Takk Titti!

3 kommentarer:

  1. Så flink søsteren din er! Heter du Louise til mellomnavn???

    SvarSlett
  2. Jag har hört att bröllop firas i dagarna tre....men du firar födelsedag i en hel vecka!!!!!!! Lyckans ost! Ha en skön söndag

    SvarSlett

Takk for hyggelig kommentar! :-)