onsdag 28. september 2011

Lite nytt å melde


I går kveld ble det baking av skillingsboller.


De ble skikkelig bra om jeg skal si det sjøl.


Men så er det kanskje vanskelig å mislykkes når man baker fra ferdige poser fra butikken. Jeg var heldig i går og fikk koselig besøk på kvelden så i går var en bra dag.

I dag trodde jeg julenissen var kommet. Vi fikk hentelapp på posten og fikk utlevert en diger SEKK. Første gang jeg har fått posten min levert i sekk...


I sekken lå to kokebøker jeg fikk av Teddymannen til bursdagen min, denne iranske som er like tykk som telefonkatalogen og veier flere kilo. (Fikk ikke til å snu bildet, bildet bare kræsjet.)

Denne tyrkiske kokeboka kom også, gleder meg til å ta fatt på de.

I en liten eske for seg kom dette kartet over Manhattan med buss og subwayruter. Håper jeg får bruk for det en gang.











1 kommentar:

  1. Då kommer du att stå vid spisen hela dagen nu? Din man kan skatta sig lycklig. Kram

    SvarSlett

Takk for hyggelig kommentar! :-)