torsdag 15. september 2011

Kjøkkenets nødvendigheter

Undertegnede var på Harry-tur til utlandet i går. Der plukket jeg med meg hva jeg ser på som nødvendigheter i husholdningen. Da jeg kom hjem himlet Teddymannen med øynene og flirte godt. Jeg tror ikke vi har heeeeelt likt syn på hva som er nødvendig. Stikkelsbær på glass (over) må jeg jo ha, jeg tenkte jeg skulle lage stikkelsbærpai en dag.

Baconsnacks må jo gutta få. Denne med baconsmak synes de var god.

Og så, til meg - popping candy!! Jeg digger dette pulveret som hopper og spretter i munnen. Selvsagt måtte hundene få smake også. Deno ville knapt smake, Ymer kikket på oss med et sånt blikk og Bailey ville ha mer selv om han så sånn ut. Mor sikret seg hele 10 poser så her kan det bli mye moro!

Fikensyltetøy er digg på vafler, noe jeg planlegger å lage ganske så snart.


Sist men ikke minst, dette er ikke sjokolademelk men skyllemiddel med sjokolade og vaniljeduft! Gleder meg til å få vasket klærne med dette. Lenge leve Sverige og spennende skyllemiddel!

4 kommentarer:

  1. Det gäller och vara uppmärksam med andra ord om man stiger upp mitt i natten och är sugen på nåt gott. Har aldrig sett den flaskan förr. Du har verkligen storhandlat. Ha det gott

    SvarSlett
  2. Åh sånt popping candy gillade jag också när jag var LITEN ;-) I Sverige tog Marabou fram en choklad till millenieskiftet som hade sånt "popp" i. När man åt en bit av chokladen poppade det i munnen :)

    SvarSlett
  3. Sv: jag har en panasonic digitalkamera. Ingen märkvärdig kamera men den tar bra bilder. har haft den i 2 år nu. Tyvärr har jag fått lämna in den på service 2 gånger då säkringen gått men så tar jag ju otroligt mycket bilder också och brukar få köpa ny kamera vart annat år. Här kan du se bilder på kameran.
    http://www.google.se/search?q=Panasonic+lumix+DMC-FS15&hl=sv&qscrl=1&nord=1&rlz=1T4GGHP_svTR440TR440&biw=1249&bih=586&site=webhp&prmd=imvnsr&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=gAVyTpmWKcfIswamrtCEBw&ved=0CE4QsAQ

    SvarSlett
  4. Sv: Va så lite så:) Jag rekommenderar verkligen denna kameran. Liten och lätt att använda och nu när jag sökte bilder såg jag att den gått ner bra mycket i pris sen jag köpte den för 2 år sedan. Då kostade den nästan 4000 sek, nu 1500-1700 sek.

    SvarSlett

Takk for hyggelig kommentar! :-)