mandag 5. september 2011

Tiltaksløs i regnet



Dette er den grå utsikten fra inngangsdøren i dag. Regn. Det har regnet i hele natt. Ifølge yr.no blir det ikke stort bedre fremover. Det er visst høst og jeg burde ha lært at sånt vær følger med årstiden. Har vurdert å reise en tur til utlandet (les: Sverige) men så får jeg nok ikke hundevakt. Mine dyr er så bortskjemte at de ikke kan være hjemme alene. Systemet stenger klokken 18.00 så det er enda tid, det er litt krise her siden jeg er tom for rødvin.


Plenen skulle vært klippet, den store plenen har guttungen lovet å ta. Jeg har en plen til som guttungen aldri rekker å ta før andre har vært han i forkjøpet. Men det er en annen historie.

Denne vasen kjøpte jeg på bruktmarkedet lørdag, og da jeg kom hjem oppdaget jeg en diger sprekk i den. Just my luck. Godt at jeg ikke ga mer enn 20,- spenn for den da. Uansett kan jeg ikke bli sittende her i go'stolen, da blir jeg bare feitere og feitere for hvert minutt, for bare 5 minutter siden fikk en kopp te selskap med en skillingsbolle. Nei, nå legger jeg i vei mot utlandet imens jeg planlegger neste blogginnlegg. Sneiks!



3 kommentarer:

  1. Hej,man säger Vabba om man måste stanna hemma från sitt jobb pga sjuka barn. "Vård Av Barn"
    Haé Kram.

    SvarSlett
  2. Bor du nära svenska gränsen? De där bullarna du skrev om i förra inlägget såg jättegoda ut. Kan du inte skriva receptet? Ha det bra

    SvarSlett
  3. Det skal jeg gjøre Gunnel! :-)

    SvarSlett

Takk for hyggelig kommentar! :-)