søndag 11. september 2011

På Butt's restaurant



Tusen takk for hyggelige hilsener på vår bryllupsdag! De satte vi veldig pris på. Etter å ha gjort vår borgerplikt i dag (det er kommune- og fylkestingsvalg i Norge) dro vi til Butt's Tandoori i Sarpsborg. Forretten med tynt brød og yoghurtbasert saus er bare nydelig!

S0m vanlig må jeg ha en flaske Bangla-øl. Det er bare der jeg får den.



Vått hår, nystrigla og halvveis druknet i en Bangla. That's life!

Så kom maten og vi glemte fullstendig at vi skulle prøve å lage et blogginnlegg...


Her er de sørgelige rester etter at Glupsk og Glupskere hadde gnagd seg igjennom no' kylling i fløtesaus med rosiner. Skikkelig godt var det i alle fall og vi hadde en vellykket kveld. Enda bedre ble det da vi presterte å kjøre igjennom 2 radarkontroller uten å bli vinket inn.

3 kommentarer:

  1. Gratulerer med bryllupsdagen, og gratulerer med at dere klarte å friste meg skikkelig.... Jeg savner Butts.. må vel være over 2 uker siden jeg har vært der nå. :D
    NAM!! Elsker Papadums og Raita. <3

    SvarSlett
  2. Verkar som ni fick ett mysigt firande på er dag :)

    SvarSlett
  3. En fantastisk bröllopsdag! Vi glömde bort våran i år...
    :-)

    SvarSlett

Takk for hyggelig kommentar! :-)