onsdag 31. august 2011

Teddy'n min

Teddy'n min er verdens beste. wub Han heter egentlig Bjørn-Arne, men Bjørn ble fort til Teddybjørn som igjen ble til Teddy.

Teddy og jeg møttes på nett i 08 og fant veldig raskt tonen. Det gjorde ikke saken værre at det viste seg at han bodde 10 minutter unna. 021 Etter litt tumulter i begynnelsen pga Teddys psykopat-ex flyttet han inn og etter det har vi vært uadskillelige.

Ca 8 måneder inn
i vårt forhold fikk jeg diagnosen min, en utfordring denne mannen taklet på strak arm. Han har vært min klippe fra dag 1. Det er ikke en legetime eller en undersøkelse han ikke har vært med på. Han har vært der hele veien. Da jeg fikk den sterke cellegiften ble jeg tappet for alle krefter. Teddy tok også denne utfordringen på strak arm og tok over alle husets plikter fra klesvask til matlaging. Ikke et knyst fra denne mannen, bare et smil og forsikringer om at det kom til å gå bra.

Teddy klager aldri. Uansett hva jeg eller omstendighetene finner på takler han det uten å klage. Ingen utfordrin er for liten eller for stor for denne mannen. Han tar alt med et smil. Denne mannen er unik. Er det rart at jeg elsker han? inlove

4 kommentarer:

  1. Awh adoptiv svigerbroren min:D
    Du er heldig som har en sånn klippe!

    SvarSlett
  2. Vad härligt att ha en sån fin man vid sin sida. Förstår att han är din teddy björn :)
    Kram

    SvarSlett
  3. Härligt att du har en sådan Teddy vid din sida :-)

    SvarSlett
  4. Du har funnit dig en fin man! Ta hand om varandra! <3

    SvarSlett

Takk for hyggelig kommentar! :-)