lørdag 27. august 2011

Hva jeg må gjøre før gamlehjemmet





Takk til Heidi Nickoline for tips til blogginnlegg, det er ikke så lett å få inspirasjon til innlegg når regnet står i bakken og jeg helst ville rydde i hagen.

Altså - listen er som følger: Jeg vil ha et akvarium, helst med litt størrelse på. Dette på bildet var jo kjempefint, men jeg ser for meg at det er et hæ****te å gjøre rent. Kanskje jeg også skulle føre opp "skaffe hushjelp med akvariumsinteresse" på listen? Det er så beroligende å sitte å se på fiskene svømme rundt.


Må skaffe meg en RAV4! Om jeg så vinner 10 mill i lotto er det alikevel en RAV jeg ville kjøpt. En boble (VW Beetle) til søndagsturer og en Hummer å flashe i byen måtte jeg jo hatt i tillegg.

En tur til (i det minste!) til Alanya må være med på listen. Her trives jeg.

Det nye Zeldaspillet til Nintendo Wii slippes i Norge 18. november! Oh joy!


Få meg en leilighet i "blokka mi" i Oslo igjen. Dette er hjemme for meg, her vokste jeg opp med mine besteforeldre i samme blokk og skolen rett over gata. Hey gidi günler hey. Det var tider det. 201
Ta en tur med nye, store Airbus!

Besøke The Dakota i New York og legge ned blomst på minnesmerket for John Lennon i Central Park.

Ta en langhelg i New York. ten_out_of_ten

Kjøpe en fet bobil og farte rundt på måfå med gubbe og dyr. 14




Fiske mer! Dette er tatt en vinter da jeg prøvde fiskelykken i Glomma. Ble ikke fisk til middag den dagen for å si det sånn.

Hva må du gjøre før gamlehjemmet kaller?


4 kommentarer:

  1. Jeg må få deg hit før gamlehjemmet kaller på meg. Da skal du få fiske til du blir blå i ansiktet:)

    SvarSlett
  2. Nä det är inte alltid lätt att veta vad man ska skriva. Känns som mina inlägg är likadana varje dag.

    SvarSlett
  3. Hej du,,det var inga dåliga drömmar du har,,men klart 10 milj,räcker ju ett tag...
    Ja Dalhalla är en kämpefin arena..Haé Kram.

    SvarSlett
  4. Om jag ska bo på något ålderdomshem så har jag en del krav som måste uppfyllas. Först och främst måste jag få plats med mina symaskiner och alla andra hobbygrejer jag samlat på mig under åren, det måste finnas snabb support när min dator strular, tillgång till egen bil med chaufför m.m. Är nog lika bra att jag bor kvar hemma.

    SvarSlett

Takk for hyggelig kommentar! :-)