torsdag 25. august 2011

Grill i regnet

Oi så produktiv jeg er! I dag har jeg malt endel på innsiden av terrassen og så fikk jeg et røkk til å grille middag. I regnet må jeg tillegge. Først lagde jeg en salat jeg ofte fikk servert i Tyrkia; agurt, tomat, rødløk og persille hakket i bittesmå biter med et dryss sumak over.


Så var det å blande karbonadedeig med hemmelig iransk krydderblanding fått av iransk kompis nevnt i et annet innlegg. Utrolig nok fikk jeg kjøttet til å sitte på spydene denne gangen, ved tidligere forsøk har alt kjøttet ramla ned i grillen.

Her er kokken sjøl i aksjon...


... og her er det endelige resultatet. Ok, kjøttet ser muligens ut som dogshit men godt var det jammen! Det røde pulveret er sumak. Kobling

2 kommentarer:

  1. Mums ser gott ut. Salladerna här är verkligen super goda.
    Sv: Mycket prat fram och tillbaka om både det ena och det andra så kom vi fram till beslutet att bo här. Snabb och enkel förklaring :-)

    SvarSlett

Takk for hyggelig kommentar! :-)