fredag 12. august 2011

Ny blogg!



Heisann nye og gamle "fans"!

Har med dette lagt den gamle bloggen min på is, det ble for mye sykdom og jeg fikk en sånn vond, deprimerende følelse hver gang jeg kikket på den bloggen. Sånn skal det jo ikke være! En blogg skal jo være til glede og moro. Derfor ny blogg. Jeg vil satse på mye mer aktivitet her enn på den gamle bloggen med forhåpentligvis endel bilder.

Først vil jeg få komme med en advarsel - denne bloggen blir vel den mest egosentrerte bloggen du har sett. Her kommer mine synspunkter og meninger frem i dagens lys og det er nok ikke sikkert at de alttid er så innmari politisk korrekte. Nå velger du sjøl om du vil følge bloggen eller ikke og blir det for galt er det bare å fortsette til neste. Setter pris på kommentarer!

Så med dette erklærer jeg bloggen for åpnet og nytt innlegg vil komme snart. Velkommen skal du være!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for hyggelig kommentar! :-)