søndag 28. august 2011

Rydding i regnet

Her ser det ikke ut siden jeg oljet gulvet. Ting har bare blitt kastet på plass etter vi malte veggene og det har irritert meg grundig. Jeg fikser ikke rot, da stresser jeg. Å ja, gulfargen på veggene er horribel, men jeg bor i borettslag og må pent male med den fargen jeg får uttdelt. Heldigvis skal vi renovere om ikke så lenge og da får vi forhåpentligvis en mer tidsriktig farge.


Her er sønn og mann inlove travelt opptatt med å fikse putekassa som fikk hard medfart da den ble kastet over rekkverket da jeg skulle olje.


De fikk den heldigvis i stand igjen selv om guttungen mumlet noe om "dritt kjøpt på Europris" De observante ser kanskje Europrislogoen på genseren hans? Ja han jobber der.
Rot og enslig meisebolle på veggen... Nei, det er ikke ferdig malt, nevnte sønn skal male ferdig det vi ikke rakk opp til i og med at hverken mann eller jeg kan stå på stige. help



Fuglematstasjonen er på plass! Istedet for å bruke tekanna som rede som den egentlig er ment for så tenkte jeg å fylle den med litt fuglemat. icon_flower

Her har jeg fått opp noen av mine "berømte" veggtallerkner samt en solcelledrevet lykt.

Her har vi stenbordet jeg ikke helt vet hva jeg skal gjøre med. Pusse vekk rustflekkene, og lage et pent stilleben kanskje? Ikke spør meg hvorfor disse linjene ble understreket, noen ganger lever Blogger sitt eget liv.

2 kommentarer:

  1. Vilken kul idé med tekannan. Den kopierar jag. Man skulle kanske kunna plantera blommor med i en sån. Gamla kannor finns ju att köpa ganska billigt på loppis (som jag älskar).

    SvarSlett
  2. Herregud Ingunn hva blir du fora med nå om dagen?
    Er jo som reine maurtua jo...flink jente!!

    SvarSlett

Takk for hyggelig kommentar! :-)