torsdag 25. august 2011

10 ting du kanskje ikke visste om meg




Her kommer dagens fjortisinnlegg:

1. Jeg klarer ikke å spise lunsjkaker, boller eller å drikke cola. Dette fordi jeg inntok dette da jeg gikk på en cellegiftkur jeg ble veldig kvalm av.

2. Begynner jeg å stresse plukker jeg meg veldig i ansiktet.

3. Jeg er ofte i ett av to modus; skravler høl i hue på folk eller er taus som en østers

4. Jeg mistet min mamma i kreft da jeg var 10 år og dette har preget meg hele livet.

5. Er livredd edderkopper!! I huset jeg har bor det digre beist som skremmer vettet av meg!

6. Synes sigaretter er kvalmende og usexy.

7. Liker ikke ”dameserier” på TV typ ”Frustrerte Fruer” og ”Hotell Cæsar”, liker ikke intriger.

8. Er veldig fascinert av flykræsj. Ikke såpass at jeg ønsker å oppleve et sjøl!!

9. Eier ikke fysisk koordinasjon, danser som en giktisk hest og tryner i egne bein om jeg spiller fotball.

10. Har ikke komplekser av at jeg er feit selv om noen mener jeg burde ha det.




10 ting jeg ikke visste om deg?

3 kommentarer:

  1. Kul att läsa lite om dig :-) Cola kan jag inte heller dricka. Det beror enligt min mamma på att när jag var yngre blandade jag det med en viss starkare dryck och mådde inte så bra ;-) ;-)

    SvarSlett
  2. Haha - nu känner jag dig bättre än vad du själv gör ;-)
    Jga gillar inte heller cola och ingen annan läsk heller :-)

    SvarSlett
  3. Sv: Ja, de går i samma klass i skolan. Har även gått på samma dagis. Har känt varandra sen innan de fyllde 1 år:)

    SvarSlett

Takk for hyggelig kommentar! :-)