søndag 21. august 2011

Bevingede venner


Jeg har vært på I Gros Hage sin hjemmeside og kikket på hus og hjem til mine bevingede små venner. Her er det mye fint! Huset på bildet over har kobbertak, har veldig lyst til å ha denne på terrassen.


Så har vi dette flotte huset da med vannkanne og greier. Kjekt for de små tenker jeg.


Nydelig vannbad for de små, her kan de drikke seg utørste og attpåtil få seg en dukkert.


Epler er god mat for de små.


Denne herlige tekanna har jeg nettopp bestillt. Gleder meg til å få den i hus, den skal opp på terrasseveggen. Besøk gjerne hjemmesiden til I Gros Hage, der finnes også marihønehus, pinnsvin- og froskehus. Mye rart for våre små venner! (Nei jeg er ikke sponset )

2 kommentarer:

  1. Oi her var det kommet mange innlegg siden sist jeg var innom :) Har hatt influensa med tilbakefall..hehe! Så det har vært lite tid til blogging. Mange søte fuglehus, likte godt det med eple på! Håper du har en fin søndag :)

    SvarSlett
  2. Superfine fuglehus og en koselig blogg du har.

    SvarSlett

Takk for hyggelig kommentar! :-)