søndag 28. august 2011

Blogging



Nå har jeg blogget i ca 1 måned på min nye blogg. Det har vært moro og jeg har kost meg. Jeg har fått nye bloggvenner i inn- og utland, blitt kjent med flere nye blogger og lært endel om forskjellig kulturer og måter å leve på. Jeg ser jeg har hatt besøk fra Belgia, Canada, England og Romania og lurer veldig på hvem dette er, om det er mennesker eller bare spyboots.





I dag satte bloggtørken inn og jeg lurer veldig på hva jeg skal blogge om. Hvordan finner dere på blogginnlegg? Som headeren min sier er dette en egosentrisk blogg om meg, mitt og mine. Jeg blogger først og fremst for min egen del, lager en slags dagbok på nett som det er moro å sitte å bla i og huske tilbake på ting og tang jeg har gjort. At ca 30 stykker kommer innom og leser hver dag er mer enn jeg forstår! Jeg takker pent for besøk og synes det er morsomt å se på statistikkmåleren.



Håper dere blir med videre for nå fikk jeg faktisk idè til 2 nye innlegg!

3 kommentarer:

  1. Hej du,,Ja jag har nästan alltid grönsaker med på min tallrik,jag tycker om när det ser aptitligt ut på tallriken,,man äter ju lite även med ögonen.
    Haé Kram.

    SvarSlett
  2. Bloggtorka drabbas vi alla nog av från och till. När det är som värst för mig låter jag bloggen vila ett tag. Det ska vara kul och blogga och känner jag att lusten inte finns tar jag en paus. Förr eller senare kommer lusten tillbaka. Sen ibland vill man blogga men inte har något att blogga om. Då kan det bli vad svammel som helst ;-)

    SvarSlett
  3. Bloggtorka är mycket ofta förekommande bland bloggare. :) Ibland skriver man mer och ibland mindre, och ibland skriver man mer intressant och ibland bara svammel. Det är det som är så kul med att blogga och läsa bloggar!

    Tackar så mycket för alla dina kommentarer också! Jag har kikat in här flera gånger och läst alla dina inlägg - mycket intressanta och roligt skrivna - men varit lite dålig på att kommentera.. :S

    Ska svara på dina frågor också.. De gröna bären är vindruvor (heter det så på norska också?). Just nu är det vindruvssäsong här och de är både billiga och goda! Mums! Det är fortfarande varmt här i Istanbul och på kvällarna kan man sitta utomhus i shorts och t-shirt, men det märks att hösten börjar närma sig för det är inte lika svettigt längre. Skönt! Det är helt perfekt temperatur just nu. :)

    Önskar dig en trevlig vecka! Kram!

    SvarSlett

Takk for hyggelig kommentar! :-)