søndag 21. august 2011

Å herregud - 80-tallet!!!


Her kommer en samling mer eller mindre flatterende bilder av meg tatt på det glade 80-tallet! Ingen skal beskylde meg for å være redd for å drite meg ut! På bildet over - meg og aktivitør Tomy på Tenerife.


Dette er min gale venn Mehmet som var så glad for å se meg igjen. Bildet er riktignok tatt på 90-tallet en dog. Legger det til i kategorien over rare bilder av meg.


Ååååh det var tider! Aldri mer skal jeg legge ut bilder av meg selv i badedrakt - jeg lover! Dette bildet er tatt på hytta i Ullerøy.


Så moteriktig vettu! Benetton genser må man ha.


Høyt henger de, men sure er de ikke!


Ikke 80-tallet, men 70-tallet faktisk. Den skallede saken til venstre er min søster Titti. Kanskje et litt "internt" blogginnlegg, men påkaller sikkert en god latter hos de som kjenner meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for hyggelig kommentar! :-)