tirsdag 16. august 2011

Lyst på ny bil




Her er min kjære hest, Hermann. Hermann har vært hos meg siden 2003/2004 og har vært en real trofast bil uten noe som helst tull. Har kun skiftet lenkearmen som jeg knakk i et hull (hva går årsavgiften min til??) og bremser bak. Jeg vil gjerne beholde Hermann jeg, men ettersom jeg har blitt litt dårligere til beins er Hermann noen ganger litt vrien å komme inn og ut av for meg.


Her er dashbordet med speedometer og kontrollpanel, ganske så kult, det ligger liksom 1 meter ned i bilen på en måte.


Møkkete ja. Skal få vasket han snarest!

Her er drømmebilen, en Toyota det også så klart; en RAV4. Det er en SUV og grunnen til at jeg vil ha nettopp denne er at jeg kan sette meg rett inn i den, må kun heise meg ørlite grann opp. Denne er også mer romslig innvendig så jeg kan få bedre plass til dyra i den. Automatgir er også på ønskelista siden jeg får lymfødem i høyrearmen innimellom.

Bildene på RAV'en har jeg rappa fra Finn.no. Liker denne pga kufangeren. Selv om jeg begynner å bli halvgammal er det litt moro med spreke detaljer.


Drømmefargen er mørk himmelblå metallic da. Om planene våre går i orden blir det RAV ved juletider, om ikke beholder jeg nok Hermann i noen år til.

2 kommentarer:

  1. Drømmebilen min er hva som helst som går fremover, og gjerne bakover også:D
    Ååh den som var rik!

    SvarSlett
  2. Skal huske på deg når jeg vinner i lotto! :-)

    SvarSlett

Takk for hyggelig kommentar! :-)