torsdag 18. august 2011

Office ready

Sto opp før resten av huset i dag og dro til Storbyen. Innom Clasær'n og rappa med meg denne eminente lamineringsmaskinen samt...


...en Dymo etikettmaskin. Jeg har kontorrekvisitafetisj så dette er en bra dag. :-) På veien hjem kjørte jeg jammen innom Esso og vasket bilen også. Makan til effektivitet har jeg sjelden sett!

Vel hjemme ventet Teddymannen med frokost og så fikk jeg besøk av psykiatrisk sykepleier (sånt som følger med en kreftdiagnose) og så kom min gode venninne Guro med barna Ingeborg og Lilletroll og vi satte nesen mot utlandet. En koselig tur, snille barn og Guro er den perfekte shoppingpartneren - rett inn og rett ut. :-) Etter det vanket en tur til pappa med litt snadder fra Sverige. Teddymannen hadde malt huset (deler av det da!) mens jeg var borte, snille mannen. Heiv meg i dusjen og nå er jeg deilig sliten og sulten. Skal bare kose meg resten av kvelden og være fornøyd med at jeg etter min målestokk har gjort masse i dag. Og Guro - tusen takk for Marianne!!! :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for hyggelig kommentar! :-)